0 0,00 kn | 0,00 EUR Košarica je prazna 0
Proizvodi
Početna Proizvodi Mali kućanski uređaji Ljepota i zdravlje Brijaći aparati Brijači aparat Multigroom Philips 3000 MG3720/15

Brijači aparat Multigroom Philips 3000 MG3720/15

Šifra: 21932
Brijaći aparati Philips
  • 7 nastavaka
  • Oštrice od čelika koje se same oštre
  • Vrijeme rada do 60 mm
  • Perivi nastavci
Cijena
304,90 kn 40,47 EUR
Fiksni tečaj: 1 EUR = 7,53450 kn. Sve cijene uključuju PDV.

Proizvod trenutno nije dostupan

Ispunite obrazac ako imate dodatna pitanja u vezi proizvoda ili dostupnosti

O proizvodu

Brijači aparat Multigroom, Philips 3000, MG3720/15 

Oštrice od toplinski obrađenog čelika koje se neće slomiti, istrošiti niti zahrđati

Čelične oštrice koje se same oštre na ovom trimeru za lice i tijelo ojačane su željezom i toplinski obrađene za maksimalnu izdržljivost. To rezultira oštricama koje ostaju oštre kao prvog dana. Nema hrđanja. Nije potrebno podmazivanje.

7 nastavaka za podrezivanje kose i dlačica na licu

Ovaj višenamjenski trimer praktično podrezuje i oblikuje dlačice na licu te kosu.

Trimer podrezuje rubove brade i kose, upotpunjavajući vaš izgled

Koristite trimer bez češlja za postizanje čistih, oštrih linija oko brade, vrata i kose. Oštrice trimera same se oštre i čak nakon 3 godine uporabe ostaju jednako oštre kao i prvog dana.

Brijači aparat Multigroom Philips 3000 MG3720/15
Komentari
Pošalji svoj komentar

Vaša ocjena

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar
Drugi su komentirali...
Nema komentara. Budi prvi!
Prijavi se na newsletter i besplatno primaj najnovije vijesti iz svijeta tehnike.
Zatvori

Obavezno

Obavezna privola za pravilan prikaz i djelovanje stranice.

Marketing

Ovime dajete privolu da mobilmedia.hr koristi iskustvo Google e-Commerce za vrijeme trajanja Vašeg posjeta na našoj stranici (vrijeme potrebno za kupovinu ).

Analitike

Ovime dajete privolu da web stranica mobilmedia.hr prati statistiku posjećenosti mobilmedia.hr kako bi Vam pružila bolje korisničko iskustvo te efikasnije planirala buduće objave pomoću treće strane -Google Analytics.