0 0,00 kn | 0,00 EUR Košarica je prazna 0
Proizvodi
Početna Proizvodi Mobiteli & Tableti Mobiteli i telefoni Slušalice Slušalice Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Pro

Slušalice Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Pro

Šifra: 20158
Slušalice Xiaomi
  • Vrijeme punjenja do 1 sat
  • Trajanje baterije oko 6 sati
  • Trajanje baterije s kučištem oko 30 sati
Cijena
717,90 kn 95,28 EUR
Fiksni tečaj: 1 EUR = 7,53450 kn. Sve cijene uključuju PDV.
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Ostanite u svom zadivljujućem glazbenom svijetu u ANC načinu rad, a u načinu transparentnosti možete čuti što se događa oko vas. Sa sustavom od 3 mikrofona za smanjenje pozadinske buke vodite jasne pozive.
Ergonomski dizajn osigurava udobno i sigurno prianjanje dok nosite slušalice dok vježbate jogu ili vozite bicikl. Uživajte u bogatom snažnom zvuku s velikim LCP dinamičkim driverom od 12 mm.
Mi True Wireless Earphones 2 Pro kompatibilne su s punjačima s Qi certifikatom. Slušalice podržavaju brzo punjenje, sa samo 10 minuta punjenja možete ih koristiti 90 minuta, a s kučištem uživajte u glazbi do 30 sati. Nikada se nemojte bojati istrošene baterije.
Skočni prozor MIUI pruža lako korištenje i spajanje slušaica mobitelom. Samo otvorite poklopac, automatski će se otvoriti skočni prozor za Bluetooth uparivanje. Također možete provjeriti bateriju slušalica i kućište za punjenje.

Slušalice Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Pro
Komentari
Pošalji svoj komentar

Vaša ocjena

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar
Drugi su komentirali...
Nema komentara. Budi prvi!
Prijavi se na newsletter i besplatno primaj najnovije vijesti iz svijeta tehnike.
Zatvori

Obavezno

Obavezna privola za pravilan prikaz i djelovanje stranice.

Marketing

Ovime dajete privolu da tehno-mag.hr koristi iskustvo Google e-Commerce za vrijeme trajanja Vašeg posjeta na našoj stranici (vrijeme potrebno za kupovinu ).

Analitike

Ovime dajete privolu da web stranica tehno-mag.hr prati statistiku posjećenosti mobilmedia.hr kako bi Vam pružila bolje korisničko iskustvo te efikasnije planirala buduće objave pomoću treće strane -Google Analytics.