Mogu li proizvod isprobati i vidjeti prije online kupovine?
Gdje se nalaze Vaše poslovnice?
Popis poslovnica potražite na sljedećem linku, poslovnice.
Na koje područje dostavljate proizvode?
Koliki je trošak dostave?
Dostava za sve narudžbe iznad 1.000,00 kuna putem Mobilmedia.hr internetske trgovine je besplatna. Za narudžbe ispod 1.000,00 kuna trošak dostave iznosi 20,00 kuna. Trošak dostave za otoke iznosi 70,00 kuna po narudžbi.
Da li naručene proizvode mogu platiti pouzećem?
Koji načini plaćanja su dostupni?
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
- Putem virmana i opće uplatnice
- Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
- Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners ili Discover
Više o načinima plaćanja potražite na sljedećem linku, načini plaćanja.
Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite T-Com Pay Way. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Detalje o sigurnosti plaćanja na Mobilmedia.hr možete saznati na sljedećem linku, sigurnost online plaćanja.
Da li je omogućeno obročno plaćanje na Mobilmedia.hr internet trgovini?
Naravno. Obročno plaćanje je omogućeno kako slijedi:
- Obročno plaćanje do 24 rate American Express karticom i do 12 rata Diners karticom.
- Obročno plaćanje Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a do 24 rate.
- Obročno plaćanje Visa i MasterCard karticama Zagrebačke banke do 24 rate.
Webshop mi ne prihvaća karticu?
Što je kontrolni broj kartice?
Naručio/la sam proizvode, ali nisam dobio/la email potvrde.
Molimo Vas da provjerite unesenu e-mail adresu. Moguće je da je adresa pogrešno unesena ili narudžba nije potvrđena i dovršena. Svakako nam se javite na webshop[at]mobilmedia.hr i pomoći ćemo Vam oko realizacije Vaše narudžbe.
Što ako sam propustio dostavu?
Zamjene ili povrat sredstava?
Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.
Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?
Naravno, pošaljite upit na info[at]mobilmedia.hr